ГАРАНТІЙНИЙ ТАЛОН

 

Шановний покупець!

Ознайомтесь із Додатком до Договору по прийманню, догляду, експлуатації, складанню меблів та гарантійним зобов'язанням

 

Під час купівлі меблів необхідно приділити увагу правильному та уважному вибору необхідного Вам розміру, кольору, висоти, ширини, довжини, тощо. Адже у разі Вашої неуважності, може виникнути ціла низка проблем та незручностей, а саме: відсутність необхідної одиниці товару в наявності у Продавця, відсутність необхідного місця для розташування меблів за висотою, довжиною чи/або шириною, тощо.

Порядок приймання та транспортування меблів:

При отриманні меблів (вдома, на складі, при самовивозі, при доставці, Новій Пошті, тощо), не нехтуйте перевіркою придбаного товару. Це стосується, як зовнішніх характеристик якості меблів та і їх укомплектованості. Перевірку необхідно здійснювати шляхом огляду на наявність чи відсутність пошкоджень упаковки та комплектуючих.

Перевірити цілісність скла та дзеркальних поверхонь. Водій, що виконує доставку або відповідальна особа, що видає Вам Товар, повинні перерахувати разом з Вами кількість пакувальних місць, що входять до складу товару, у т.ч. разом із фурнітурою та склом, якщо вони запаковані окремо.

Поставте підпис у документах про отримання товару, із зазначенням кількості місць і підтвердженням цілістності скла (дзеркал). У разі відсутності підпису клієнта у документах, товар вважається прийнятим за кількістю та якістю та не вимагає ніяких претензій до Продавця.

Товарний чек разом з договором публічної оферти, що розміщений на сайті, залишається у Вас і надалі буде виконувати функції гарантійного талона.

У випадку виявлення будь-яких недоліків під час отримання меблів (при самостійному монтажу), необхідно негайно звернутися до Продавця для їх усунення. У випадку неповідомлення Продавця, Покупець позбавляється права усунення недоліків в порядку гарантійного обслуговування.

У випадку самовивозу, Ви повинні знати про те, що меблі транспортуються лише в горизонтальному положенні на рівних твердих поверхнях у розібраному стані.

Не є недоліком (дефектом) меблів наявність в його елементах особливостей, зумовлених художньо-стилістичною ідеєю виробника, архітектурно-художнім та конструктивно-технологічними рішеннями вихідних матеріалів чи природним положенням вихідних матеріалів, зокрема: несуттєвих відмінностей фактури і (або) відтінків кольорів, заломів ворсу на тканині, тощо. На дерев'яних і (або) МДФ елементах меблів допускається імітація на поверхнях: сучків, деревинних волокон, структури дерева, світлі, темні або інші; імітація заглиблин.

УВАГА! Продавець залишає за собою право вносити зміни в архітектурно-художні та конструктивно-технологічні рішення. Такі зміни не вважаються недоліком (дефектом) чи/або істотним недоліком товару, виробничим браком, тощо і не є підставою для повернення товару Продавцю чи відмови від прийняття товару, тощо.

Складання меблів відбувається при суворому дотриманні послідовностей інструкції по монтажу меблів.

Меблі, що Ви купили, продаються у розібраному вигляді для самостійного монтажу, які вимагають кваліфікованого складання. Ви маєте змогу замовити послугу зі збирання меблів кваліфікованим фахівцем, для надання подальшої гарантії.

До уваги покупців. Користуйтеся тільки послугами спеціалістів, щоб уникнути зайвих матеріальних та моральних збитків.

Покупець у випадку виявлення будь-яких недоліків при замовленому монтажі, а саме кваліфікованого фахівцями, повинен прийняти участь у складанні рекламаційного Акту, в якому чітко зазначити виявлені недоліки та підтвердити їх підписом, а також надати фото пакування, маркування та дефектів з різних ракурсів.

Догляд:

Своєчасно прибирайте меблі від пилу, бруду та вологи. Використовуйте для догляду за меблями, спеціальні засоби з чищення, знежирення, оновлення і полірування меблів. Не розпилюйте та/або не наносьте будь-які засоби з догляду безпосередньо на поверхню меблів. Спочатку необхідно нанести невелику кількість засобу на чистий рушник/губку/серветку невелику частину, а потім ним витерти поверхню меблів. Вплив засобу, що чистить, знежирює, оновлює і полірує насамперед необхідно перевірити в неоглядному місці елемента меблі. Ніколи не застосовуйте при догляді за меблями розчинники або хімічні засоби, якщо вони спеціально для цього не призначені. При купівлі розчинників або хімічних засобів, уважно читайте інструкцію по застосуванню.

Не залишайте воду або інші рідкі речовини на будь-яких поверхнях меблів. Після потрапляння вологи, необхідно миттєво витерти на сухо поверхню.

Експлуатація:

Меблеві гарнітури встановлюйте на рівну підлогу. Для вирівнювання користуйтесь спеціальними войлоковими підкладками. Не переміщуйте меблі у завантаженому стані. Після їх переміщення необхідно відрегулювати дверні завіси. Не перевантажуйте полички та шухляди, тощо. При експлуатації слід час від часу перевіряти, чи не виникло послаблення гвинтових з'єднань, дверних навісів, тощо. Бережіть меблі від потрапляння на них прямих сонячних променів, води, тощо. При експлуатації, меблі розміщують не менше, ніж 1м від приладів опалення, не менш ніж 0,5м від приладів електричного освітлення. Контролюйте відносну вологість повітря в приміщенні, не направляйте потоки повітря кондиціонера на меблі. Не тримайте меблі просто неба, щоб уникнути руйнівного впливу сонця, дощу чи снігу. Для обідніх столів, з поверхнями з МДФ, глянець, скло (глянцеве чи матове), необхідно використовувати термосерветки чи гнучке скло, щоб захистити поверхню від подряпин, сколів, тощо. Використовуйте в шкіряних меблях спеціальні зволожуючі засоби для шкіри натуральної, щоб уникнути зсихання та лущення шкіри. Слідкуйте обов'язково за відносною вологою приміщення, напрямом світла та направлення потоків повітря від кондиціонеру та розміщенням приладів опалення та обігріву, особливо у приміщеннях, де знаходиться меблі з натуральної деревини та шкіри, щоб уникнути їх пошкоджень (тріщини, лущення, тощо).

УВАГА! Переміщення меблів волоком може призвести до виникнення дефектів та пошкоджень.

Всі вантажі (декор, книжки, вазони, тощо) слід розміщувати всередині шаф, полиць, столиків, тощо, таким чином, щоб досягти рівномірного розподілу навантаження по усій наявній площі і забезпечити необхідну рівновагу предметів. Речі на полицях рекомендується розміщувати за наступним принципом: найважчі ближче до країв (опор), легші — ближче до центру. Високі елементи (колони, багатоярусні шафи, тощо) рекомендується більше навантажувати в нижніх секціях для забезпечення кращої стійкості цих елементів.

При експлуатації корпусних меблів не допускається статичне вертикальне навантаження (особливо з прикладанням зусиль до однієї точки): на дно шухляд (напівшухляд) — більше 5даН*, на полиці (шаф, стелажів, журнальних столів) — більше 10даН, по полиці (шаф, стелажів, журнальних столів, виготовлених зі склад (оргскла або інших його замінників), - більше 2даН. Нормальне зусилля відкривання дверей — до 3даН*; зусилля відкриття шухляд (напівшухляд) — до 5даН*. Примітка: * - навантаженню (зусиллю) в 1даН приблизно відповідає дія ваги в 1кг.

Зберігання:

Меблі зберігають у сухих, чистих, вентильованих приміщеннях при температурі не нижче +2°С та не вище +28°С та відносній вологості повітря 55-70%. Не допускається протягів у приміщенні. При зберіганні, меблі розміщують на відстані 15-20см від стін, від 1м — від приладів опалення чи обігріву, не менше ніж 0,5м — від джерел освітлення при ширині проходів між виробами не менше ніж 1м.

Дзеркала та скло зберігають в окремих закритих вентильованих приміщеннях при температурі не нижче ніж +10°С і відносній вологості повітря не більше ніж 70% на полицях, стелажах, тощо. Дзеркала, які мають площу більше ніж 1м², установлюють на торцеву поверхню. Щоб уникнути подряпин, кожне дзеркало перекладають папером. Для зберігання меблів від пилу та забруднення, їх закривають чохлами з тканини, поліетиленовими плівками.

Вплив на меблеві поверхні гарячих предметів (прасок, посуд з окропом, тощо) не допустимо, це може призвести до передчасного старіння меблів або до пошкоджень меблевих поверхонь.

Гарантійні зобов'язання: Гарантійний термін експлуатації меблів, згідно діючих нормативних документів, обчислюється з дня продажу товару, при дотриманні всіх правил приймання, догляду, збирання, експлуатації та зберігання меблів. Гарантійний термін експлуатації меблів складає 12 календарних місяців, якщо інший гарантійний термін не встановлений виробником. Гарантійний термін експлуатації офісних меблів (столи, стільці, крісла) встановлюють 12 календарних місяців, якщо інший термін не встановлений виробником. Гарантійний термін експлуатації м'яких меблів встановлюється 12 календарних місяців, якщо інший термін не встановлений виробником. У випадку виявлення у товарі дефектів або поломок, що були набуті за провиною виробника, продавець зобов'язується усунути їх протягом 3 (трьох) календарних місяців, з часу надходження та підтвердження скарги від покупця, або за згодою сторін в інший термін, якщо це є можливим.

Гарантія на меблі не поширюється:

- при відсутності товарного чеку, що підтверджує факт придбання меблів у Продавця;

- якщо складання, монтаж, ремонт меблів, здійснювалось самостійно чи/або третіми особами, що не є кваліфікованими фахівцями, у наслідок чого, виникли будь-які непорозуміння (механічні пошкодження, дефекти, тощо);

- якщо монтаж меблів був виконаний не за інструкцією;

- при розбуханні деталей, у наслідок впливу води або інших рідин;

- пошкодження меблів в наслідок дії світла та/ або джерел електричного освітлення, сонячних променів, електроприладів, приладів опалення чи обігріву, гарячих предметів, прямих потоків повітря кондиціонеру;

- якщо дія ваги на меблі, перевищувала допустиму вагу, не згідно її характеристик;

- на монтовані деталі, що мають механічні пошкодження;

- на меблі, з конструктивними змінами, що не передбачені їх виробником;

- на меблі, що були ушкоджені унаслідок стихійного лиха чи/або дій форс-мажорних обставин;

- закінчився гарантійний термін;

- є дефекти, про які Покупцю було відомо до або під час покупки меблів, у разі чого Покупець отримав додаткову знижку.

 

Пам'ятайте: недоліки та дефекти меблевих виробів, що стали наслідком самостійного транспортування і самостійного складання, не підлягають усуненню в порядку гарантійного обслуговування.

 

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Обмін та повернення товару належної якості проводиться протягом 14 календарних днів, за таких умов:

- збереження товарного вигляду, а саме: не порушена цілісність пакування та маркування товару, товар не використовувався та не має слідів користування, не був зібраний, адже меблі реалізуються лише у розібраному стані;

- за наявності товарного чека, що підтверджує факт придбання меблів у Продавця;

- за наявності паспорта виробу (при наявності).

До уваги покупців: Меблі, продані під час розпродажу чи уцінені меблі, поверненню та обміну не підлягають.

При порушенні транспортування (у випадку самовивозу), експлуатації, догляду, зберігання, монтажу (передбачених інструкцією зі складання) меблів та комплектуючих виробів, та інших складових частин, при наявності механічних пошкоджень наш інтернет-магазин не несе відповідальності по виконанню гарантійних зобов'язань. Кошти, сплачені за надані послуги складання меблів (за умови їх збирання) та/або їх транспортування не підлягають поверненню.

 

ДЯКУЄМО ЗА ПОКУПКУ!

Усі скарги та претензії, щодо якості та недоліків, просимо Вас направляти на електронну пошту sales@centrmebel.com.ua